Oplever du at enkelte eller flere dele af jers værdikæde ikke spiller sammen?
Har I svært ved at forene jeres tiltag og værdier under en samlet værdikæde?
På en forretningsudviklingsworkshop gennemgår vi hele jeres værdikæde med fokus på de led, der ikke fungerer i forhold til virksomhedens strategi. Vi kan hjælpe jer med at planlægge og udarbejde en forretningsmodel, som virker og som tager udgangspunkt i uddannelsessektorens værdikæde. Vores forretningsudviklingsworkshops hviler på en værdibaseret model, som munder ud i en række specifikke tiltag til, hvordan vi konkret kan komme videre på mandag.
En workshop kan f.eks. indeholde:
-
Diskussion af værdibegrebet og kvalitetsbegrebet i uddannelsessektoren
-
Diskussion af ledelsesbegrbet herunder forandringsledelse og transformationsledelse etc.
-
Diskussion og udvikling af uddannelsesdesign og forskellige leverancemodeller
-
Kompetenceudvikling ved brug af begreberne kernekompetence, motivation og passioneret mening
-
Forretningsudvikling vha. Value Proposition Canvas, strategisk indsatsanalyse, VRIO etc.
-
Optimering af salg og markedsføring vha. værdinetværksbegrebet, 6C-modellen, Pinball-metoden, Social Selling og GROW etc.